טיפים לשמירה על הכושר גם בימי החורף הקרים

  • התמדה וכוח רצון-העוצמה לעשות זאת תלויה בך! גם אם מועדים, תמיד אפשר להתחיל מחדש !

  • כל בוקר הקדישו לעצמכם 5 דקות למתיחות, מדברים בטלפון? כדאי לנצל זאת לתנועה, יש לדבר תוך עמידה או הליכה

  • מסמנים מטרה-הולכים להתאמן בחדר-הכושר או שיוצאים החוצה מהבית להליכה, מי שיכול לרוץ, שירוץ !

  • חשוב לאכול כל 4 שעות, לנשנש משהו בריא, גם אם לא רעבים.

  • ללמוד לוותר על המנה האחרונה.

  • יום מדרגות-להחליט על יום בו עולים רק במדרגות ולא משתמשים במעלית או במדרגות הנעות

  • הולכים להתאמן? 15 דק' לפני אכלו פרי/חטיף אנרגיה

  • סיימתם את האימון? חשוב לאכול פחמימה וחלבון.

  • אכלו לאט-לעסו את המזון היטב, כך תשבעו מהר.

  • הוסיפו סיבים תזונתיים למזונך

  • הימנעו מישיבה ממושכת

  • אל תיקחו ביס לפני שסיימתם ובלעתם את הביס הקודם










  • לכו ברגל (למקום קרוב) במקום לנסוע ברכב.

  • אכלו משהו קטן לפני הארוחה-כך תגיעו אליה פחות רעבים

  • הרבו בשתיית מים והימנעו לחלוטין משתיית מתוקים

  • הרבו באכילת פחמימות מלאות, לחם מלא, אורז מלא, פסטה מקמח מלא, בורגול, קינואה

  • מומלץ לאכול 3-4 שעות לפני האימון ארוחה מסודרת המתבססת על פחמימות מלאות

  • אכלו מתוך צלחת קטנה ומלאה ולא מצלחת גדולה חצי ריקה

  • הימנעו ממאכלים מטוגנים ועתירי שומן

  • שתו תה ירוק, הוא עשיר בנוגדי חמצון הוכחו כמפחיתי סיכון לתחלואה ויוצרים בגוף פעילות טבעית נוגדת חיידקים

  • אכלו  מזונות בעלי טמפרטורה מחממת, עפ"י הרפואה הסינית בחורף הנטייה הטבעית היא לאכול יותר כי האכילה מעלה את טמפרטורת הגוף ומספקת דלק לחימומו.

  • השתמשו במאמן, במטפל חיצוני/קואצ'ר/ כל דמות שעשויה לסייע ולהחדיר בך מוטיבציה לבצע שינוי ולרכוש הרגלים חדשים ובריאים

  • השלמה וקבלה עצמית תוך הבנה שכולנו בעלי יתרונות וחסרונות, זה יקל עלינו להתמודד עם תקופות של ירידה בהשגת המטרות ושל דעיכה במוטיבציה

  • לעשות הכל עם חיוך :)